Receptionens åbningstider: 
Hverdage: kl. 07.00 - 15.00
Lørdag: kl. 08.00 - 15.00
Søndag: kl. 08.00 - 12.00

Check In/Out:
Check in fra kl. 14.00
Check ud senest kl. 10.00

Rengøring:
Opholdet er inkl. slutrengøring.

Restaurantens åbningstider:
Hverdage: 07.00 - 10.00 // 12.00 - 14.00 // 18.00 - 20.00
Lørdag: 08.00 - 10.00 // 12.00 - 14.00 // 18.00 - 20.00
Søndag: 08.00 - 10.00

Parkeringsforhold:  Gratis parkering bag hotellet

Opladning af el-bil:
Ladestander til opladning af el-biler er tilgængelig på parkeringspladsen ved hotellet. Læs mere på www.danske-hoteller.dk/om-danske-hoteller/ladestandere  

Trådløst internet: Gratis wi-fi

Glemte effekter:
Personlige ejendele glemt på værelset eller hotellet ved afrejse opbevares en kort periode på hotellet, hvorefter de videregives til genbrug eller kasseres. Vi har desværre ikke mulighed for at opbevare tingene i længere tid og er ej heller erstatningspligtige. Medbringer man personlige effekter er det på eget ansvar. Kontakt evt. hotellet telefonisk hurtigst muligt efter opholdet for forespørgsel om glemt ejendel fortsat er opbevaret.

Kæledyr er tilladt: tillæg pr. kæledyr pr. ophold: kr. 200,-

Antal værelser: Hotellet har 69 ryger-/ikke-rygerværelser, heraf er flere kørestolsvenlige. Alle værelser har eget bad/toilet, TV og gratis trådløst internet. Værelserne er beliggende på 2 etager med elevator.

Handicapvenlige faciliteter: Der er direkte adgang til receptionen og restauranten, som uden problemer kan benyttes af kørestolsbrugere. Desuden er der elevator, som kan benyttes til at få adgang til vores 2 handicapvenlige værelser med store badeværelser. På disse værelser findes desuden en badestol og et forhøjet toiletsæde. Badestol og forhøjet toiletsæde kan også findes på øvrige værelser mod forudbestilling. Kontakt hotellet for nærmere aftale ved specielle behov.

Andre faciliteter: Ud over store grønne områder rundt om hotellet, har vi også en lukket grøn oase i midten af bygningen. Vores atriumgård er det perfekte sted for en lille grøn, privat plet at trække sig tilbage til. Derudover har vi også et opholdsrum med både billard, bordfodbold, dart og loungemøbler.

Vi tager ansvar for miljøet: Vi har som standard valgt ikke at rengøre værelser under ophold på mere end 1 nat. Dette for at reducere hotellets strøm- og vandforbrug. Ønsker I alligevel let rengøring, afhentning af affald, rene håndklæder eller andet, er dette muligt efter aftale med receptionen uden beregning.

Selskabs- og kursuslokaler: Hotellet har konference faciliteter og møderum med plads fra 12 til 400 deltagere. Selskabslokalerne kan rumme mellem 15 og 400 personer. Hotellet har opholdsstue med billard, bordtennis og dart.

Inspiration til lokale attraktioner: læs mere